Om Mathilda Adelé Olsson

Jag heter Mathilda Adelé Olsson. Jag bor i ett gult hus med gröna kanter ganska nära havet, i ett litet samhälle som heter Beddingestrand. Tillsammans med min Mamma, Pappa, Syster Ellinor, Syster Felicia, Katt Hilda och Katt Mimmi andas jag tånglukt och handlar på matöppet, joggar längs stranden och badar i polen. På vardagarna går jag i 2 an på NV i Malmö, Cybergymnasiet. Det blir väldigt mycket bussåkande för min del, till och från skolan blir sammanlagt 3 timmar, varje dag. Dessutom bor min pojkvänn Tim också i Malmö, och fram och tillbaka till honom tar också sin lilla tid. Bussåkandet ger dock en massa tänketid, vilket säkerligen kommer resultera i ett eller annat blogg inlägg.

Jag älskar musik. Speciellt bra musik såsom Ben Folds, Hello Saferide, Thåström, FleetFoxes, Melissa Horn och en drös andra bra.

Ett annat interesse är löpning. Jag och min syster (Ellinor) Springer en hel del, men mer om det kan man läsa på mathildaochellinor.blogg.se

Jag har också ritat väldigt mycket i mitt liv, men om det läggs upp här återstår att se. En bild säger som sagt mer än tusen ord, och tusen ord kan vara väldigt personliga och privata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0