om den 10 maj 2010

Idag har varit en bra dag! Vaknade tidigt för att utnyttja min sovmorgon till max, gjorde omelett och åt frukost framför the voice i mer än en timme. Sen iväg på bussen med 683 nya låtar i ipod. Hann lyssna igenom 23 ganska bra och 5 lite sådär. Kommer till skolan - Spanska prov i 15 minuter som gick muy bien. Sen gick jag igenom allén till kvarnvideo och vidare till Dagens Goda. Hem till tim för mat, piggelin, NipTuck och krame. Sen tillbaka till skolan där etik och Sfi och Kaffe väntade.

Sen bar det av till trelleborg och kalvinknatet. Felicia sprang fort som en häst i mål och sen köpte vi två (!) liter kalvinmjölk (hehe) till mig :)

Nu slavar jag med Beteende Ekologi och Etologi. Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0