Du bara lurar folk som ibland är ledsna.

Klockan är 22.08 på en lördag kväll i slutet av maj. Det är en riktigt fin kväll ute, perfekt för grillning, perfekt för en nattpromenad. Vad jag gör? Jag pluggar Kemi. Grattis Mathilda, du utses härmed till södra Sveriges största supertönt! haha, nej men med slutprov och prestationsångest får man helt enkelt offra sena kvällar med vänner och pojkvänn för sena kvällar med min kära miniräknare och formelsamling...

Idag har jag jobbat, det gick sådär. Var trött och orolig med en knut i magen större delen av förmiddagen, vilket resulterade i för mycket socker i kaffet eller för få mackor till patientstackarna. Men det flöt på ändå och tiden gick fortare än vanligt. Åkte hem, somnade på bussen, gick hem, somnade hemma. Sov som en liten stock i någon timme, sen vaknade jag med "åhhh det är så synd om mig jag mår så illa och är så trött och vill bara sova" attityden. Tvingade bort den med hjälp av jordnötssmör och oboy, en långduch och panodil. Sen gick vi till K.R på middag, gott.

Nu ska jag fortsätta med mina mol och substanser och exciterade atomer. Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0