jag var en vinnare runt vattnet

Idag har jag spendarat väldigt många timmar av min värdefulla tid åt fysik. Först fysik i skolan, sen fysik på bussen, sen fysik hemma. Sen biologi, sen Kemi, Sen lite mer kemi och sen mat.

Jag äter fotfarande, hehe, har precis tryckt i mig en halv rulltårta MEN jag behöver det, punkt! laddar med svart kaffe nu (det ickeexisterande sockret kompenserar rulltårtan ;) ) inför ytterligare Kemi. Det är helt sjukt egentligen hur många timmar vi ägnar åt saker vi inte vill. Fast jag vill. jag vill jag vill jag vill. Den 16 juni är allt över och då ska jag säga att faaan vad skönt detta är och herrugud vad grym jag är som klarade det,.

Men fram till dess är det kaffe med mängder av socker till, för att överleva. Annars hade allting varit meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0